باد شرطه

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه ... باشد که باز بینیم دیدار آشنا را

باد شرطه

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه ... باشد که باز بینیم دیدار آشنا را

کوچ

   

  





غزالی که صید دلم کرده بود


و یک عمر دین و دلم برده بود


عزیزی که تا لب ز لب میگشود


مجال غم و غصه دیگر نبود


قرار از دلم برد و پیمان شکست


 و تیر کلامش به جانم نشست


نشست و غزل خواند و شعری سرود


ردیفش همه ذکر یک واژه بود


شراری به جانم زد و زود رفت


و آن واژه این بود: ‍(بدرود)


(      )... رفت!!!








   
      

                                             ادهم  2/5/92  

                             
نظرات 8 + ارسال نظر
محیـــــا دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 11:44

مثل همه ی شعرها این هم عالی بود
موفق باشید :)

شما همیشه لطفت شامل بنده بوده محیا خانم ...ممنونم

شمیم.م شنبه 27 مهر 1392 ساعت 10:05

آسمان منتظرم باش شبی می آیم

زیباست ! به معنای واقعی زیباست

مؤید باشید

ممنونم شمیم خانم

متین شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 17:33

درود دوست عزیز ... نویسا باشید.

حال و روز من بد است، خسته ام از این زمین
از ستاره ها بپرس، یا خودت بیا ببین ...!

درود متقابل متین خانم
...ممنونم از جواب جالبتون

سوگند پنج‌شنبه 7 شهریور 1392 ساعت 13:06

مهرداد گرامی دوست ادیبم بسیار لذت بردم
مثل همیشه زیبا بود
قلمت ماندگار@};-
فوق زیبا بود

آرزو دارم از اینجا بروم

بروم تا به سپهر

تا گذرگاه ستاره تا به نزدیکی مهر

تا بلندای فلک پر بکشم

خاطرم خسته شد ای اهل زمین

هفت خطان همه روی و ریا

دوستداران میان خالی خوش رنگ و نما

شما یزرگواریدسوگند خانم
اگر گاهی چیزی از ذهنم می گذره از حسن همنشینی با خوبانی چون شماست .
خوشحالم که سر زدید

حوری چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 01:56 http://moshti-deltangi.blogfa.com/

با درود

سپید زیبایی خواندم انشالله سال های سال زنده باشید و بسرایید

افلاکی باشید و پر مهـــــــــــــــــــــــــــر

درود حوری خانم...
متشکرم ...

مریم چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 00:37 http://shabtab66.blogfa.com/

کاش میشد رفت تا آن دور ها...

ممنونم از حضور سبزتون

محمد محمدی پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 16:14

سلام ادهم جان.چه وبلاگ با صفایی داری.البته اصولا ادبیاتی ها آدمای با صفا و اهل دلن.امیدوارم هر روز موفق تر از دیروزت باشی و بتونیم از شعرات استفاده کنیم

سلام محمد عزیز.شما لطف داری .در کنار دوستان خوبی مثل شما حس خوبی به آدم دست میده. به قول سعدی بزرگ ک((کمال همنشین در من اثر کرد .....و گرنه من همان خاکم که هستم )) .امیدوارم منم بتونم از دانش شما بهره کافی رو ببرم .زنده باد ...

احسان جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 01:58

عالی بود پسر

مهرت مدام احسان جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد