باد شرطه

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه ... باشد که باز بینیم دیدار آشنا را

باد شرطه

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه ... باشد که باز بینیم دیدار آشنا را

وقتی تو نباشی ...





وقتی تو نباشی ...

روز و شب من رنگ ندارد

سازی که به تارش نزند چنگه نگاری

اندیشه آهنگ ندارد

بلبل که جدا شد ز گلستان

کِی نغمه دهد سر ؟

          جز سوز ، نوایی نیِ دلتنگ ندارد... 
   

                             

 ادهم 23/1/92 

نظرات 1 + ارسال نظر
متین شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 16:27

بسیار زیبا ...

وقتی تو نیستی
شادی کلام نامفهومی است
و «دوستت می­دارم» رازی است
که در میان حنجره­ام دق می­کند
وقتی تو نیستی
من فکر می­کنم تو
آن قدر مهربانی
که توپ­های کوچک بازی
گل­های کاغذین گلدان­ها
تصویرهای صامت دیوار
و اجتماع شیشه­ای فنجان­ها،
حتا
از دوری تو رنج می­برند
و من چگونه بی تو نگیرد دلم؟
"زنده یاد حسین منزوی"

ذوق و توانایی شما ستودنی ست متین خانم
این که می تونید رابطه بین شعرها رو پیدا کنید خیلی خوبه
این امر نشان از اطلاعات بالای و حضور ذهنتون هست .
باز هم بهم سر بزنید و از نظراتتون بهره مندم کنید
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد