باد شرطه

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه ... باشد که باز بینیم دیدار آشنا را

باد شرطه

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه ... باشد که باز بینیم دیدار آشنا را

جست و جو ....

من به دنبال کسی می گشتم 

 در پی یک همدل ...در پی یک دلتنگ

 در تکاپوی عزیزی...

 چه تفاوت دارد 

در پی یک همدرد

 یک نفر یار و رفیق...

اهل ایام قدیم ..اهل دوران عتیق..

جست و جو کرده امش  آنکه من او را او نیز.....

هم مرا می فهمد

در پی یک عاشق... در پی یک تنها.....

بی رمق از تنش هجمه ی ناکامی ها

یک تن خسته و در مانده  و زار 

خسته از گردش ِچرخِ فلکِ بی مقدار

 پی آرامش و تسکین تن یک تبدار

  یک حبیب

 یک غمخوار

…….... 

 ناگهان در گذر از آینه شعر و کلام

 آشنایی دیدم

 یافتم آنکه شب و روز پی اش می گشتم ...

 آری آری ، آری.....

در پس این گفتار

 من به دنبال خودم می گشتم .....           ادهم  13/10/۹۱

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 16:17

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود
وقتی حضور آینه کمرنگ می شود

وقتی میانه ی بلوا سکوت دوست،
در جان گوشهای کَرَم زنگ می شود

گاهی که از پس تکرار بی سود لحظه ها،
نجوای کوچیدن از قفس آهنگ می شود

وقتی که سخت غرقه ام در این سیر قهقرا
آری، دلم برای خودم تنگ می شود ….



زیبا نوشتید ...

لطف دارید خواهرم ...کلی ذوق کردم دیدم به وبلاگم سر زدید ...باعث افتخاره ...ممنونم

احسان جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 02:04

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد